У серце увійде лише те, що йде від серця
"Розвиток соціальної особистості, здатної до життєтворчості та самореалізації"
Постійно брати участь у роботі школи передового, перспективного і новаторського педагогічного досвіду.
- Ознайомитись із творчими лабораторіями учителів-новаторів шкіл району та області.
- Стежити за новинками в педагогічній літературі, вивчати і впроваджувати в своїй роботі досвід колег.
- Приділяти більшу увагу проблемам молодих класних керівників, їх адаптації до шкільного життя.
- Посилити індивідуальну роботу з дітьми, схильними до правопорушень.
- Приділити особливу увагу організації роботи з обдарованими дітьми.
- Працювати над створенням оптимальних умов для розвитку обдарованих дітей, забезпечення їх самореалізації.
- Спрямувати роботу класного керівника для формування спільної програми дій школи і сім'ї у становленні юної особистості.
- Залучити батьків до активної участі в організації і проведенні позакласних заходів.
- Виховувати інтерес до вивчення рідного краю, почуття патріотизму.
- Працювати над вдосконаленням та розвитком системи учнівського самоврядування.
- Формувати життєтворчу юну особистість шляхом впровадження основних принципів особистісно- орієнтованої освіти.
Грудень 2019 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |